2007年4月4日

返工第三日

Rebecca 30號已經轉左過黎灣仔總部返工,今日約埋食早餐,所以今日一早搭8:40班車,去到差不多Rebecca放工,八點半去左隔離吉野家食早餐,我叫左一份雞扒奄列+米粉+綠茶,Rebecca叫左一份牛肉飯餐,佢畀左D我試,(哈,我真係未試過晨早食吉野家牛肉飯架~wow)。

下星期開始五天工作,返8:30-17:18,一入黎就唔洗返星期六(因為星期四至下星期一放紅假,想返都無得返,更想洗唔返,哈),我諗唔搭8:40班車and又要再早一D了~

下午12:45食lunch,自己一個人食,叫左京醬雞翼米線(堂食)+熱檸茶(拎走),京醬汁都幾好味,因為辣辣地:P,食完都係1:30,覺得時間真係快過~熱檸茶有乜用?因為舊同事送畀的杯開光了,哈,洗左幾日都有D味,諗住放落去辟下D味,之後仲飲埋佢tim~:P

食完飯一陣,同事話我會調位坐呢,因為我坐左係隔離team o個面,調位仲好,唔洗坐係走廊門口~yeah~期待中...

1 則留言:

DeepC 說...

要辟味, 用檸檬+可樂啦, 浸1-2個鐘, 又香又乾淨. ^.^

如果想平d, 找個cheap 荼包(紅荼類), 用熱水浸過夜, 咁就無臭味lor~~~~