2007年4月6日

短片一拍1

今日被邀做臨記一名,原因係IVE舊同學Charis(原英文名Mandy)需要拍一短片作為功課,所以整日交了給她。今日下午才起身,被Charis叫醒就去新都城Food Court準備,因為未準備好劇本,所以我就坐在一旁等寫好,好在Charis+他的哥(演員之一)買了許留山之芒果糯米糍留給我,作為今日的早餐:P。

劇本寫好了一部份,去隔離既寶康公園作為外景,拍了一個多鐘,兩點多才去食午餐,午餐當然也是拍影的一部份呢,(天下無免費的午餐,哈哈),我地去左新都城的Pizza Hut吃個下午餐了,吃了一個細pizza,一個寬條麵,一個魚柳意粉,一個拼盤(腸仔+肉圈+雞翼),好豐富,三人食四套餐:P

食完後,去街巿買了一枝玫瑰作為道具,我第一次送花比女仔咋~哈哈,拍戲吧,我還未送過花給心儀的女仔呢~嘻。拍到無電,就完了今日既拍攝呢~

晚餐mum煮了一大鍋銀針粉,當然唔少得加一D米之寶買的麻辣醬呢,加了一茶匙,wow左出黎,麻到成碗清湯都飲唔晒...

沒有留言: