2007年5月31日

未出糧

今天已是月尾了,還是未到出糧日呢...

回想以前,總是希望月尾的來臨,因為薪水總是在月尾之前已發,現在還要捱多幾天,要月頭「長崎良美」~~幸好我不是太大洗的人,總不會真的長期糧尾,多數會平均分配每星期的洗費,起碼唔會一啖砂糖一啖x,不過新工的第一個月已經洗清了,哈,上完所有課及獎勵自己讀完碩士,把薪水給了家用,出了三分一部N95給弟,買了二部NDS,每日來回對面海(交通費多了一培...),沒有甚麼錢剩呢~~

昨晚DeepC笑言說我要結婚,我可以說,我不會結婚的。哈。

愛我的人不要失望,因為不結婚不等於不愛你,結了婚不等於只愛你。有一天你可以感動了我,我會改變的。

3 則留言:

匿名 說...

我後生時唔悟生性,搞到接到稅單時交唔出,要同銀行借,見過鬼都怕黑。
之後開多兩個戶口,一出糧撥一筆去A戶口用黎交稅,撥另一筆是儲蓄,一如雷劈都不會拿來用。
剩下的放膽駛清佢。
卒之先至剩到幾十萬,移民過澳洲時一砲過買間屋咋!

Unknown 說...

可能我用Gratuity黎交,不過交得個少少,平時唔洗都應該得~我都有諗過分開用,不過有負利息(5000存款可免),唔可以分得太散...總知要理財有道啦,哈~

DeepC 說...

同一間bank 開多個戶口可以有豁免,只要所有戶口的總額over最低存款額就可以免扣錢. (多間大bank都係咁,但細bank就唔知lu) 如果擁有多個戶口, 一定要保持active, 因為超過一年 inactive 的戶口,銀行可能唔派息給這些戶口的.


Wei Ah-Lou, 昨天不是笑你,只是世界難料,不要給自己的未來定下太多"不", Otherwise, 走左寶都唔知呀.